Annons
Senast inloggade Owe J (Slöinge); MagnusAoT Johnny Rolf i Västmanland Lotta i Vassunda
Annons

Mall till sprattelgubbe sökes

karin i laröd, HBG
feb 04 2006 / 4 Kommentarer / 1246 visningar

På forskolan, där jag jobbar, håller vi på med temat "Kroppen" -barnen är 1 - 2,5 år. Vi hade tänkt att göra en sprattelflicka/pojke till varje barn men hittar ingen mal. Varje del får ej vara större än A4 - gärna mindre - eftersom vi inte kan lamminera större än så. Någon som kan hjälpa oss? Evt andra förslag på temat "kroppen" mottages med glädje och tacksamhet. Hälsningar Karin Dagisfröken

Kommentarer

Lisas / feb 04 2006 / 18:58
Jag sökte på sprattelgubbe och hittade den här. Kan den passa?www.telia.com/~u47905756/dock1/bild/kasper.pdf Hälsningar Lisbeth
karin i laröd, HBG / feb 05 2006 / 11:50
.....jag kommer inte in på den adress du har skrivit. Snälla: vill du kolla om du har skrivit av rätt? Tack - tack Karin
karin i laröd, HBG / feb 05 2006 / 12:13
imh
NinaH NÖ Skåne / feb 05 2006 / 20:36
...kommer här: |http://www.commersen.se/ungafakta/pyssel/skapa/sprattel.html| |http://www.osv.org/kids/crafts14.htm| Redigerad 2006-02-05 20:38:18
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Problemlösning Augusti

Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons

Snart byter vi plattform - verifiera din epostadress

I juni kommer Allt om Trädgård att byta teknisk plattform. Vi värnar om er säkerhet, och sparar era lösenord krypterat. Därför kan vi inte flytta över era konton med samma lösenord. Ni kommer så småningom att behöva återställa dem och det kommer att ske genom att vi skickar ut ett mail till er, när nya sajten är på plats. För att vi ska kunna utföra detta på ett smidigt sätt, behöver du ha din aktuella e-postadress registrerad.

Detta är e-postadressen som är kopplad till ditt konto. Vill du behålla e-postadressen, fyll i den nedan. Vill du byta till en annan adress, fyll i den du vill byta till nedan.

Var god vänta...

Din e-postadress har uppdaterats!

E-postadresserna du angav är ogiltiga. Var god försök igen.

E-postadresserna du angav är inte identiska. Var god försök igen.